sreda, 8. december 2021

sovice

Pred kratkim sem odkrila zelo lušno trgovino s polno različnimi kalupi za ustvarjanje in neverjetnim izborom riževega papirja za dekupage tehniko in polno drugih dobrotic za ustvarjanje. 

AIST Craft - hobby trgovina

Ker pa sem trenutno čisto not padla v oblikovanje okraskov iz Das mase, sem se bolj koncentrirala na kalupe. Eden izmed lepotcev, ki mi je padel v oči je tale s tremi sovicami

 

In tako sem naredila okraske s sovicami. 

Ko so se posušili sem jih pobarvala s črnim gessom in posenčila s krasnimi Finnabair voski. 

Spodaj okrogle osnove so lahko tudi lesene, ampak tokrat sem se odločoila, da bodo tudi te iz Das mase, zato zmes niso čisto pravilne okrogle oblike. Pa mi je to pravzaprav zelo všeč. 

 

 





Bodite skrajno lepo in si naredite prekrasen dan. 



Lepo, da ste me obiskali. 


Se beremo kmalu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar