sobota, 11. december 2021

ko po praznikih zadiši

 Pa sem se končno vsedla nazaj k papirjem. Pravzaprav se moja miza prilagaja.

 Das masi, ko so modelčki gotovi in se sušijo pa se posvetim moji prvi strasti - papirju.


Saj že vrjetno veste, da je naša znana in zelo nadarjena ustvarjalka Aleksandra Mihelič  izdala svojo kolekcijo papirjev My sweet Christmas.

Aleksandra Mihelič dela pod imenom Parermade fairytale.  In tako tudi je iz papirja ustvarja prave pravljice.

Enako je z njenimi papirji. Prava pravljica in papir čisto po mojem okusu.

Paper farytale  

Voščila.com je njena speltna stran.

 

Dolgo je trajalo, da sem se jih lotila in za ogrevanje je najprej nastalo nekaj prerprostih voščilnic, ki se s temi pairji sestavljajo kar same.

 

 

 


 



Tole lepotiko s kozarčki, pa lepim v galerijo v skupini PAPIRČARICE, kjer poteka izziv KARKOLI NOVOLETNEGA.

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.4854262751259052&type=3








 



1 komentar:

  1. Jaz in potiskani papriji sta dva pojma, ampak ti si pa mojstrica kombiniranja in rezanja in sestavljanja in... Moj poklon za tale kupček fenomenalnih voščilnic :).

    OdgovoriIzbriši