ponedeljek, 6. december 2021

krila

Tale masa je res zelo hvaležen maetrijal in ga je pravzaprav zelo spročujoče obikovati. 

Ker vedno, ko kaj ustvarjam gledam kake video posnetke, me je tokrat zaneslo tudi do zelo nadarjene ustvarjalke , ki dela pod imenom RedRockingBird. In med posnetki je bil tudi ta, kako narediti angelska krila. 

 https://www.youtube.com/watch?v=xjO90-QejEU

Zaljubila sem se v ta krila. In seveda sem mogla probat jih naredit. Bila sem pravzaprav presenečena kako lepo mi je to uspelo.


Ena sem pobarvala samo z belim gessom, druga pa sem rahlo senčila z zlato in črno akrilno barvo.

 

 







 

 





 In ker se je advent že začel nisem imela več časa, so ena krila nastala s srčkom, druga pa brez. Za oboje sem vedela, da bodo na adventnih venčkih. 

 

Ker so bila ena namenjena za zunaj sem oboje premazala z zaščitnim akrilnim lakom. 

 

 

 Vsak je dobil svoje mesto. 

 

 

Lepo, da ste se oglasili pri meni. 

 

 

Se beremo malu. 

 

 

 

 

 



1 komentar:

  1. Že sma krila so fascianntna, ampak na venčku prav zaživijo - fantastična aranžmaja si naredila :).

    OdgovoriIzbriši