četrtek, 14. oktober 2021

my special pumpkin

Moja prav posebna buča. 

Tudi tokrat sem uporabila predlogo buče iz bloga Craft sensations, tako kot v prejšnji objavi.

Za podlago mixed media papir, na katerega sem prilepila malo steampunk elementov, ki sem jih naredila s pomočjo kalupov od Finnabair. 


Vse skupaj sem prebarvala z belim gessom. In potem iz predala vzela moje preljube voske, ki so kar nekaj časa počivali. 

Prav pozabila sem kako zelo lušno je dati izdelku finiš z njimi. 

IN KAKO OMAMNO DIŠIJO. 

 

 

 



 


 


 


 




 

 

 

 

Prijavljam na izzive:

1. Mixed Media Place 

 

 

2. More Mixed Media Challenge

 


 

 

 Lepo, da ste me obiskali.



Se beremo kmalu.

 

 

 

 

 

 

4 komentarji:

  1. Very beautiful creations. Thank you for participating in the Mixed Media Place Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! Thank you so much for sharing your ART with us at the Mixed Media Place! 🧡

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous rust and patina effects! Thank you for playing along with our challenge at Mixed Media Place :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely Art ❤ Thank you for playing along with our challenge at Mixed Media Place :)

    OdgovoriIzbriši