sreda, 1. december 2021

naj se belešči

Kako lepo, da se je začel naš praznični december. Ustavrajalke vseh žanrov smo že zelo zaposlene, da nastajajo krasna darila, voščila, presenečenja za naše male in velike . 


Če bi mi kdo moj čas malo raztegnil sploh ne bi bilo tako slabo. 

Ustvarjanja je veliko le do računalnika priti, se vsest in objavit je malo težje. Pa si dajmo novoletno obljubo že zdaj za december, da bom se vam malo večkrat javila. 


Ker se je začel nov najbolj bleščeč mesec v letu smo tudi me v Veseli hiški iz predalov potegnile bleščice in svetleče papirje. 

Tokratna tema je naj se blešči v zalti in srebrni. 

 

 Morda je seznam besedilo


Sponzor tega krasnega meseca je Maja Tomšič. Lastnica in kreativna duša znamke Premium craft in Wayanay crafty bird. Pred kratkim je izšla njena nova kolekcija prazničnih štampiljk in rezalnih šablon. Neverjetno kako so lepe.Ste si jih že pogledale?


 

 Morda je slika naslednjega: besedilo, ki pravi »PREMIUM CRAFT ustvarjalni sladkorčki«

 Opis slike ni na voljo.

Paketki s sponzorkim materjalom so bili zelo lepi. Iz srca hvala draga Maja. Mene so v paketku čakali komplet Čudovita in Petke 2


Prvo rundo sem jih namreč zamudila. Zato sem bila zdaj toliko bolj vesela, ko sem odprla paket. Res veliko možnosti imaš za presenetiti prijateljico ali sebi izdelati krasen dekorativni kos. 

Ker se decembra praznujejo tudi rojstni dnevi sem se odločila izdelati darilo. Dobila bo okvir z zlatimi čeveljci in krasnim napisom. Majhna pentljica bo pa pravzaprav popolnoma dovolj, da okrasi okvir. 

 





 

 

Ja res je, ni tako bogato, kot ostali moji mixed media izdelki. Ampak včasih je majn več in tako sem se tudi tokrat odločila. 

Ker so mi ti čeveljci tako zelo všeč in jih  je lušno ustvarjati v različnih odtenkih bo nastalo še neklaj podobnih okvirčkov, ki bodo pod smrečico razveselile moje bližnje. 


Poglejte kako so ustvarjale moje sostanovalke. 

Veana, Sonja, Majda, Valerija in Hali

 

Pridružite se nam in okrasite našo galerijo. Zelo bomo vesele vašega obiska. 


Naj bo december čaroben, uastvarjalen, nasmejan. 


Bodite lepo, se beremo kamlu.


1 komentar:

  1. Uau Janja, kako lep je tvoj okvirček. Čeveljci so tako posebni in elegantni. Napis pa jim seveda krasno pristaja.

    OdgovoriIzbriši