ponedeljek, 1. november 2021

rjava kot medo

 

Rjava barva je barva varnosti zaščite in materjalnega bogastva. Pomeni stabilnost, strukturo in podporo.

Je barva fizičnega udobja, enostavnosti in kakovosti.

V psihologiji barv  je rjava barva iskrena in pristna. Nanaša se na pridnost, marljivost in zanesljivost. 

Je čutna občutljiva in topla, praktična in smiselna barva, ki pomeni zdravo pamet.Nudi tolažbo in stabilizacijo. 

Ta mesec smo odete v toplo rjavo.

 

 

 RJAVA KOT MEDEVED

 

Tokrat nas kot sponzor spremlja Marina kreativna duša znamke Mavelu.  

Marina hvala is 💛 za prekrasen ustvarjalni materjal.

Pri meni v paketku se je znašel tapravi komplet štampiljk, ki res paše k meni. 

Hudomušna praznična voščila. 

 In tako je nastala pri meni prva praznična voščilnica letos. 

 


Na ozadju sem z dvema različnima embossing prahcema embosirala  napis Hura, čas za darila.

Izrezala sem tri pentlje in malo več trakcev, ki jih tudi lahko uporabimo za pentljo. Jaz pa sem jih uporabila za oblikovanje venčka okrog polkroga.

Tukaj se vidi, da sem najprej končala voščilnico in jo že poslikala, ko sem se odločila, da dodam še malo belih pikic s čopičem in belim gessom. 

 



 

Obiščite tudi bloge mojih sostanovalk in se pustite inspiriati. 

Veana, Valerija, Sonja , Hali, Majda 

 

Zelo bomo vesele, če boste svoje kreacije delili z nami v Veseli hiški

 

Lepo, da ste me obiskali. 

 

Se beremo kmalu.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komentar:

  1. Ooo, kako huda voščilnica. Ta napis me je čisto navdušil in nasmejal. Super!

    OdgovoriIzbriši