ponedeljek, 6. december 2021

ko daš papir malo na stran

 Ko daš papir malo na stran in vzameš v roke DAS mao oz bilokero maso, za oblikovanje ki se suši na zraku. Malo me je to le kar zasvojilo. 

Predvsem zato, ker je zelo sproščujoče in ker na preprost način, ki je primeren za delo z otroci naredimo zelo lepe izdelke. 

Sama sem se najprej lotila palčkov, ki sem vam jih pokazala. iskreno povedano sta ta dva lepotca nastala že lani, pa nista prišla na vrsto za objavo, in hotela sem stestirtati kako se vse skupaj obnaša. 

Pa sta bila hvalžna sostanovalca na kaminu celo leto. 


Letos bosta dobila nekaj družbe.A o tem v drugi objavi. 


Danes z vami delim res enostavno tehniko izdelave okraskov za božično smrečico. Ali da se okrasijo kaki drugi elementi. 

 Tole je slika potrebščin: Silikopnska podlaga. Jaz sem očistila in obrnila mojo zeleno rezalno podlogo, ki jo uporabljam pri papričkanju, modelčki za peko, ki se poptem ne bopdo uporabljali v kuhinji, nekaj čipke, valjar in malo vode za končmni finiš.

Maso zgnetemo jo razvaljamo na željeno debelino.

 Nanjo položimo čipko in jo nežno povaljamo da se vgrezne v površino mase. Nato jo previdno dvignemo in dobimo krasem vzorec



Z izbranim modelčkom za peko izrežemo željeno obliko tako, da del motiva prekriva čipkast vzorec in del ne. Lahko pa se seveda odločite, da je cel izrez pokrit z vzorcem. 


Jaz sem se pri smrečicah odločila, da bo delno prekrit. 

 

 Ko model odstranimo iz površine pomočimo prst narahlo v vodo in z mokrim prstom pogladimo rob, da ni več nacefran. Taklo se ognemo kasnejšemu brušenju. Če delamo obeske seveda ne smemo pozabiti na luknjico v katero bomo napeljali trak za obesit.




Lahko uporabite kakšne lepe izrezk, ki so vam ostali od prejšnjih projektov. Jaz sem za tokratni izrez uporabila polovico plastične krogle.





Nastavimo si izrezane kose na ravno površino in jih pustimo, da se lepo počasi posušijo. Prostor kjer se sušijo naj ne bo pretopel, ker lahko potem naši okraski spokajo. Tudi ni nič narobe, če čez položimo navlaženo krpo, da se imajo čas res počasi in enakomerno posušiti. 

Ker se včasih robovi zaradi krčenja mase malo podvihajo jih jaz, ko so še toliko prožni čisto narahlo poravnam. Bodite pri tem previdni, saj se mi je že zgodilo, da sem napol posušen izdelek polomila. 

 Obeske lahko pustite takšne ali pa jih pobarvate. 

Jaz sem se odločila, da jih malo pobarvam. In sicer naprej z belim gessom, nato pa z barvo. Pobarvan okrasek pa sem z mokro krpo obrisala, da je barva ostala samo v odtisnjenih čipkah.









Tako se lahkjo igrate z različnimi barvami, vzorci čipk oblikami, ki jih imate doma na voljo.


Pri tem pa lahko navdušeno sodelujejo mali in malo večji ustvarjalci zdaj v zimskih dnevgih, ko se tako hitro stemni. 




Dragi moji želim vam veselo ustvarjane. 

Lepo da ste se oglasili pri meni in se beremo kmalu. 

 

 









Ni komentarjev:

Objavite komentar