ponedeljek, 18. november 2019

vsega malo

Pozdravljeni,
pa je tudi meni uspelo priti do domačih nalog, ki sta jih za nas tako skrbno pripravili Vladka in Tina . Vse dele sem si ogledala lepo po vrsti, le ustvarjala sem malo v drugačnem vrstnem redu. Ker sem navdušena nad ustvarjanjem svojega lesenega ozadja sem za to priložnost naredila nakj voščilnic v videzu lesa, sem pa uporabila tudi drugo barvo in je prišlo  prav zanimivo. Na teh sem uporabila samo tehniko ne pa šablone oz štampilke Najlepšega para. Te še sledijo.











Zelo rada ustvarjam tudi z različnimi dizajnerskimi papirji in tokrat so se na moji mizi znašli čudoviti papirji od Minbtay by Karola in njihove kolekcije Home for Christmas. Na Facebook strani PAPIRČKARICE  poteka ta mesevc izziv #41. Izrezi iz lepenke v katerem naj ustvarimo kvadratno voščilnico in na njej uporabimo chipboard izrezek. In to sem tudi storila. Na prvi sem izrezek embosirala z zlato, tako kot napis na sami voščilnici.



Druga ima chipboard izrezek samo posenčen z Distress Oxidom Vintage foto.










Voščilnice prijavljam na:
 .- PAPIRČKARICE: #41.Izziv - Izrez iz lepenke

Materjal za izdelavo teh voščilnic sem kupila v Darilnici Klavdija.











Ni komentarjev:

Objavite komentar