torek, 19. november 2019

movember

 Lepo pozdravljeni ponovno pri meni.

 V Craftalnici poteka izziv #248 MOVEMBER: izdelajte brkato voščilnico.
Pa sem se lotila dela,. V svoji zbirki sem iskala primerene šablone in štampilke. Ene izmed mojih zadnjih pridobitev so rezalne šablone Tima Holtza Cool Yule ( 663099 ), ki so bile nalašč za ta izziv.V tem kompletu šablon ima vsaka figura brke ali brado.Jaz sem si izbrala jelena, ki sem ga izrezala iz brvnega papirja in ga posenčila z Distress oxide blazinico. Dodatke sem mu dala pa kar po svoje, ker mi je bilo tako še najbolj všeč. Je všeč tudi vam?
Za izdelavo ozadja sem uporabila tehniko, ki sem se jo naučila v MŠPU, embosiranje z rezalnimi šablonami. Ko sem jih razporedila tako, kot jih želim imeti, sem vse potapkla z Distress blazinico, da je struktura bolje vidna. Iz kompleta (Ne) strašne pošasti sem uporabila napis hip hip hura in voščilnica je bila končana. To voščilnico prilepim k domačim nalogam.








7 komentarjev:

  1. Ta tehnika je res super tudi za izdelovanje ozadja in na ta način si lepo dodala nekaj strukture na ozadju. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. kako je lepa. Zelo mi je všeč, kako si embosirala in nato še dodala enake izreze!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, zanimiva in zelo cool voščilnica. Jelen je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica. Ozadje je svetovno! Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, tale brkati jelenček mi je zelo všeč. Čestitko si skladno sestavila. Všeč mi je kombinacija barv in vzorcev. 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je všeč tvoja brkata voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa je tvoja brkata voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši