sobota, 9. februar 2019

Layout - zivljenje je lepo

Pozdravljeni !
Tokratni izziv v Craftalnici , ki ga je izbrala Andreja L., me je navdihnil, da sem šla pogledat mojo zalogo slik in veselo ustvarjat LO - layout. Da je bilo ustvarjanje lažje nam je bila dana skica, po kateri naj nastane naš izdelek.


http://craft-alnica.blogspot.com/2019/01/izziv-228-lo-layout.html

 Ustvarjanje le teh, me je tako prevzelo, da jih je nastala mini serija. 

Prvi izmed  njih je v modrih zimskih odtenkih, ko sem ujela v objektiv mojega velikega junaka med zimskimi norčijami.


Za izdelavo sem uporabila papirje iz kolekcije Victorian secrects od Cratf sensations. Napis pa je Scrapiniec izrezek kupljen v trgovini Art , ki sem ga pobarvala z Distress Oxide-  faded jeans in ga embosirala.

                            Layout prijavljam na Izziv #228 - LO - LAYOUT v Craftalnici. 

                                                        Imejte se skrajno lepo!



4 komentarji:

  1. Čudovito sestavljen LO, vesela sem, da si izbrala našo skico za izdelavo svojih spominov. Hvala ti.
    Hvala, da sodeluješ z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Izdelava LO ti očitno leži in zanimivo, kako si sicer celo serijo naredila po skici ampak je vsak LO nekaj posebnega in drugačnega. Tudi tale zimska kompozicija je krasna. Še tretjič hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici. Keti, gostujoča članica DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Barve s fotografije si lepo ujela na celoten LO. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo tudi tale je lep in zanimiv. Lepo te je navdihnil tale LO :-))
    Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši