torek, 29. januar 2019

CAS

Pozdravljeni dragi moji!
V novem letu si večkrat  zadamo nove cilje in izzive.Na ustvarjalnem področju je zame to, da se lotim tem in izzivov, ki  mi niso tako domači.
Tako sem na blogu Scrapping4funChallenges in simplylessismore našla ravno pravo star zame. Izdelati je potrebno voščilnico v CAS (clean and simple) tehniki. Kar je pravzaprav zelo težko, če je tvoje področje v katerem se udobno počutiš mixed media, s polno plastmi, različnimi mediji.... Zdaj pa je potrebno narediti podoben efekt z zelo malo stvarmi. Ker pa čisto mimo mojih mixed media produktov nisem mogla, sem si rožice za voščilnice izdelala sama.Na akvarelni papir sem potresla svoje Lindy`s Magicals prahce in opazovala, kako lepo se prelivajo barve, ko sem vse skupaj poškropila z vodo. Posušen papir sem poštemplajala z rožicami in jih izrezala. Zdele so se mi ravno prave za poživitev teh sivih dni.


Hello my daer friends!
In new year we have many new year`s resolutions and challenges we will manege.In my crafting  it means for me, that I try some new techniqes.
And the first challenge iI will try is to create CAS (clean and simple) cards.
 And on the blog  Scrapping4funChallenges  and simplylessismore I found some lovely inspirations.Making a CAS cards is a challenge for me, because I am a mixed media lover.I love dimension, layers, and different meduims.
I coulden`t  totaly give up my mixed media stuff, so I prepared my own collord paper with Lindy`s Magical powders.With Stazone ink I stamped some flowers and cut them out.

Tole voščilnico prijavljam na izziv na blogu / I am enterin these card to:
 Scrapping4funchallenges challenge 132 - clean and simple






Tukaj je še nekaj vočilnic , ki sem jih oblikovla v tej tehniki./And here are some other cards I created.




Na tej sem pa uporabila en sam cvet orhideje oblikovan iz foamiran pene in pobarvan z modrim suhim pastelom. / On these card I used just one bigger foamiran flower colord with blue pastels.
 

 


Na blogu simplylessismoore.blogspot.com ( challenge # 387 - shetch 25)  pa imajo izdelavo po skici, kar je dodatno popestrilo samo oblikovanje voščilnice.Jaz sem skico obrnila iz navpične v vodoravno lego, ker mi je bilo tako bolj všeč.
These card I am enterin to the challenge # 387 - sketch 25 .I turnd the sketch picture from vertikal to horizontal because I like it more that way.




 















4 komentarji:

  1. Popped across from the LIM challenge to admire your entry only to see your other makes, all lovely

    Kathyk

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous! Your take on our sketch is stunning and very original. Love it. Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you.It was a plesure to play with you, I enjoyed it.

      Izbriši