sobota, 9. februar 2019

Layout - carpe diem



Lepo pozdravljeni  na mojem blogu!

Tako kot obljubleno, nadaljujemo z mini serijo Layout- ov. Drugi po vrsti je tudi nastal po skici, ki so nam jo pripravila dekleta v  Craftalnici za izziv #228 - LAYOUT .





Naslov je Carpe diem - Uživaj življenje, uživaj dan, uživaj trenutek... Kako to gre nam, velikokrat pokažejo naši najmlajši. Tako tudi moj zlati nečak, ki uživa svoj sladoled.





 Za izdelavo strani sem uporabila papir iz bloka Vintage Sepia od Craft sensations in nekaj koščkov papirja, ki so bili še v škatli z ,ostanki, ( Saj veste, da bilokakih obrezlin papirja od prejšnjih projektov ne mečemo vstran.).
Vse skupaj sem osenčila z blazionico Distress Oxide - feaded jeans. In dodala napis, ki sem ga izrezala s pomočjo rezalne šablone od Joy crafts - Sending love.

Pa dajmo se tudi mi odrasli večkrat spomniti, kako je uživati življenje, sploh majhne trenutke, tudi če se ti skrivajo v slastni kepici sladoleda. 

Naredite si čaroben dan!

Ta lajout prijavljam na Izziv #228 - LAYOUT


4 komentarji:

  1. Kakšen luškan fantič. Lepo si ga umestila med papirčke po naši skici.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Od otrok se lahko veliko naučimo. Carpe diem je že ena od stvari, ki je otrokom prirojena potem pa se včasih malo izgubi v vsem, kar se nam dogaja, obveznostih in skrbi za 100 razčličnih stvari. Lepo si interpretirala LO po skici. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici. Keti, gostujoča članica DT

    OdgovoriIzbriši
  3. To so res super trenutki ujeti na fotografijo in umeščeni na lep LO. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja, moj komentar je malce pozen, ker sem si vzela oddih; no ni ravno oddih, če sem smučala, ampak važno je, da je bilo čudovito :-))
    Naredila si čudovit LO in ga zelo lepo sestavila po dani skici. Ja prav imaš ... Uživaj življenje ...
    Bo treba ponovit, ker nam je vsem šlo krasno od rok .-))))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši