nedelja, 10. februar 2019

Layout lovely



Pozdravljeni dragi moji!

Danes je na vrsti tretji v vrst mini serije layoutov izdelanih po skici, ki je dana v tokratnem izzivu #228- LAYOUT v Craftalnici.




Papir, ki sem ga uporabila na tem layoutu je Mintay paper by Karola iz njihove kolekcije Together. Za dekoracijo sem izrezala venček, nekaj rožic in vejic iz te kolekcije, ki fantastično dopolnjujejo celo kompozicijo.







 Za piko na i sem pa dodala še nekaj čudovitih Scrapiniec izrezkov.
Venček in vejice Scraopiniec Id: 4608




Napis iz  scrapiniec Id: 5121







Layout prijavljam v Craftalnico na izzziv # 228- LAYOUT

Lelpo da ste se ponovno ustavili pri meni. Naredite si čarobe dan!






























4 komentarji:

  1. Še en krasen LO. Tile papirji so res čudoviti in všeč mi je kako si cvetlične dodatke vkomponirala v skico. Hvala še enkrat, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici. Keti, gostujoča članica DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da si se tretjič lotila ustvarjanja po isti skici, vsakokrat je nastala čisto nova zgodba. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Še en krasen LO v čudovitih barvah. Vidim, da te je tale skica navdušila ... krasno :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit LO. Krasno fotko si uporabila zanj.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši