nedelja, 27. januar 2019

Šolska tabla

Lepo pozdravljeni!

Bila sem inspirirana pri izzivu naše Tine in Vladke z njunim Ko me inspirira #68 - Zimski venček. Je pa res, da sem nekam pozabila na del ,zimski,. Zato sem razmišljala, kako narediti venček malo drugače. Za moj venček sem uporabila Male pisane črke in nekaj Velikih pisanih črk iz Najlepšega para.
Nisem jih želela dati samo na navadno voščilnico, zato sem jih dala na tablo. In to ne na moderno,
 ampak tisto tastaro, ki so jo nosili v šolo naše babice in dedki, ko so nanje pisali še s kredo.Tablo sem izrezala kar s skalpelom brez šablone, jo lepo osenčila in ji dodala kredo.




In tako je nastala čudovita zahvalnica za učiteljico ali učitelja.Tabla je velikosti 22 x 16cm. Na zadnji strani ima narejen žeprk v katerega je zataknjen ,plonk listek, oz. list za voščilo za učiteljico ali učitelja.   




Šablone, ki sem jih uporabila za izdelavo črk pa so:
Tole lepotičko prijavljam v galerijo meseca januarja .


Ni komentarjev:

Objavite komentar