nedelja, 1. januar 2023

pozdravljen januar

 

Pozdravljeni!

Letos nas bodo v Veseli hiški spremljale pesmice, ki jih je za naše izzive skrbno izbrla naša Majda. 


Z njimi se pustite odpeljati v krasen domišlijski svet in nam pokažite kako so vas inspirirale.


Hitro, hitro pod odejo

luna tke že nočno prejo.

Na oblake lega čipke

Hitro, hitro se pokrijo,

nosek pod odejo skrijmo.

Noč odpira skrivna vrata,

vidi se že njih pozlata.

 Hitro, hitro zamižimo,

zvezdicam sijaj prižgimo.

naj nam sanje osvetlijo,

jihprijazno zavrtijo.

Hitro, hitro zdaj zaspimo,

 se od dneva posovimo.

Spanček misli naj razvaja 

naj nikar nam ne nagaja.

Naj nam čara nočne vile,

v haljicah iz čiste svile,

s sanjami temo svetlijo,

nas ob jutru prebudijo.


Velikokrat sem jo prebrala in tale nočna vila me se me je posebaj dotaknila. 

Sanjska vila...ki pleše in čara sanje.

Takoj sem pomislila na ta krasen papir od Craft o Clock Force of Gentelness,

ki je tako drugačen, nežen s svojimi elementi ravno pravšnji za ta projek.

Vsaj meni se je tako zdelo. 

 

In moja vila balerina s svojo svilnato, nežno oblekico iz čiste svile s svojim plesom čara sanje.

In nam želi, da bi sanjali velike sanje in jih potem tudi uresničili. 



















Kot sponzor je z nami prvi mesec v letu Andreja  s svojo krasno Trgovinico Papirnati kotiček. 

V nje reeess najdete prekrasno zaklade raznoraznih papirjev, rožic in drugih ustvarjalnih pripomočkov. 

Pojdite pobrskat po njenih poličkah zagotovo boste našli kaj zase.

 

Andreja iz srca hvala za prekrasen paket ustvarjalnega  materjala, ki si nam ga poslala. Vedno znova presenetiš s svojo velikodušnostjo in kako premišljeno so tvoji paketki sestavljeni. 


Oglasite se še na blogih mojih sostanovalk in se pustite inspirirati. 

Majda, Veana, Hali, Valerija

 

 

 

Hvala, ker ste se oglasili pri meni. Zelo sem vesela, da si vzamete čas.

 

Bodite ustvarjalni, nasmejani.

 

Se beremo kmalu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 komentarjev:

  1. Janja, tvoj navdih z čarobno vilo je prekrasen! Te fantastične barve in globina designa so me odnssle tja daleč v nebo, med neznano in pravljično. Sanjam.... Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako fantastično si sestavila svoj tagec. Prekrasen je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep tag! In super interpretacija pesmice, meni so samo dojenčki šli po glavi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasen je tvoj tag s plesočo in nežno vilo, ki naj nam pripleše in pričara najlepše sanje in naj se te vsaj malo uresničijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. u Janja kakšen navdih. Čudovito, pravljično, vilinsko

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, fenomenalen pozdrav januarju si prirpavila s svojo sanjsko vilo. Naj njene tančice sanj tkejo niti usode čez celo leto. Hvala za inspiracijo!

    OdgovoriIzbriši