torek, 6. december 2022

prazniki

 

 Ko po praznikih zadiši....

Cimet, kuhano vino, piškoti vseh vrst, vroča čokolada...


May be an image of text

Kot se za december spodobi ga bomo začele in zakljčile praznično. 

Ta mesec je z nami Maja lastnica in kreativna duša znamke Wayanay CRAFT BIRD

in trgovine PREMIUM CREAFT kjer se lahko sprehodite med poličkami in se razvajate  s prekrasnimi pripomočki za ustvarjanje. 

 

 Maja je za zmagovalko pripravila paketek presenečenja v vrednosti 20€.

Morda je slika naslednjega: besedilo


Iz njene nove kolekcije sem se zaljubila v to prekrasno štampiljko deklice, ki jo je poimenovala Marta in nas bo spremljala s svojimi prijatelji. In seveda sem ji mogla ponuditi dom, da bove skupaj ustvarjali krasne stvari.  

Štampiljka je v bistvu jesenska, kar pa ni nobena ovira, da jo uporabimo tudi za kako drugo temo.  

Tako sem jo jaz posabila na sneg. 




Da pa ne bom ustvarjala samih božičnih voščilnic pa sem tokrat malo reciklirala embažo od obojestrankega lepilnega traka in naredila veliko tresočko. 

Ker je razdalja za vstaviti elemente za tresočko precej visoka so pasaloi not celo mali pompomčki, kar mi je bilo še posebejvšeč. Dodala sem še njekaj drugih drobnarij in praznično zoimsko veselej za Marto se lahko začne. 

Zelo bomo vesele, da se nam pridružite in pokažete vaše praznično ustvarjanje. 


Za več inspiracij pokukajte na bloge mojih sostanovalk in se pustite inspirirati. 


Hali, Valerija, Veana, Majda


Želim vam veliko časa za ustvarjanje in čaroben praznični december. 


Se beremo kmalu.





















































4 komentarji:

  1. Uau, kako krasen božični okrasek. Fantastična ideja z reciklažo in bravo za uporabo jesenske štampiljke za zimsko voščilnico. Res izvirno in prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Janja, kar ne morem se nagledati tvojega čudovitega okraska. Pravljično lep je, naj bodo takšni tudi tvoji prazniki, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Janja, hvala za čudovito rokavičko, ki je okrasila naš domek!
      Želim ti prijeten skok v novo leto, Majda

      Izbriši