torek, 1. marec 2022

krog

Pa zavrtimo se v krogu. 

Ta mesec bomo pobrusile vogale Vesele hiške in si naredile krog. A se nam boste pridružili?

KROG

Morda je slika naslednjega: mačka in besedilo

Ta mesec nas kot sponzor spremlaj krasna oblikovalka in kreativna duša znamke Mavelu Marina. Kar veselo se sprehodite po njeni trgovinici. Vedno nas razvaja s krasnimi dobroticami. 

Mavelu

Za zmagovalko izziva je pripravila prekrasno nagrado.

 

Opis slike ni na voljo.

 

Jaz pa sem se po reees dolgem času odločila, da naredim scrapbook stran za mojo mapico. In seveda temi primerno so osrednji motivi razni krogi. 

Na največjega sem za ozadje na bel papir  embosirala s štampiljko od Marine, ki sem si jo kupila čisto na začetku svojega ustvarjanja. Stampiljka je polna raznoraznih srčkov. Imena vam ne morem povedati, ker nimam več originalne embalaže. 




 


Podlaga za sliko je kar odrezn kartonček od njenih štampiljk. 

Na notranji strani pa ima prav lušno napisano Hvala, ker si taka faca, da podpiraš slovenska podjetja. in prvi del sem si kar izrezala in uporabila na scrapbook strani. 





Tako mi je všeč, ko lahko recikliramo dele embalaže, saj se naše ustvarjalke tudi tukaj potrudijo, da je le ta zelo lepa. 

 

 

Naredite še krog po blogih mojih sostanovalk in se pustite inspirirati. 

 

lepo, da ste se oglasili pri meni. 

 

 

Se beremo kmalu. 
















2 komentarja:

  1. Koliko krogov je na tvoji domiselni voščilnici. Super si se znašla.

    OdgovoriIzbriši
  2. U kako zelo kreativno si uporabila kroge. Čudovito stran si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši