ponedeljek, 4. oktober 2021

nekaj sladkega

Mmmmmm, nekaj sladkega je zame vsakdanja razvada, ki se ji zelo težko uprem. 


Tokrat sem sladko prenesla tudi na voščilnico.

 

Ker nas čez dan sonce še lepo pogreje si lahko privoščimo še slasten sladoled, seveda s čokoladnim prelivom. 





Da se čokolada res lepo slastno sveti, sem rjav papir premazala z Glossy accents. 




Voščilnico prijavljam:

 CRAFT-alnica Izziv #295 - NEKAJ SLADKEGA 

 

Your Scrapbook Place - Anything goes 

 

Through the Craft room door anything goes challenge 28.September


najlepši par - galerija meseca oktobra

( napis Sladke misli in Amerikanka 1 )

 

 


Lepo, da ste me obiskali.

 

 Se beremo kmalu







5 komentarjev:

  1. Res sladka je tvoja voščilnica s kepicami sladoleda. Hvala, ker sodeluješ pri Crft-alnici, kjer sem gostja tega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Really lovely card, great idea. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoj sladek sladoled :-)) Krasna voščilnica.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita slimline voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Gog

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši