torek, 5. oktober 2021

ko se sladkemu ne moreš upreti....

 ja, vem sladko.....

če pa je tako dobro


Tokrat sem sladoled preselila iz voščilnice. Od Crealies imam rezalno šablono za majhen kos torte in sem ga izrezala iz rjavega papirja, ki sem ga suho embosirala s srajčko, ki mi je najbolj dala videz korneta. Malo sem ga potunkala v Disstres blazinico za malo efekta. 


 
 
Potem pa sem se odločila in sem mu dodala najprej eno kepico in ga namočila v malo čokolade in še v malo jagodnega preliva. In sladka jagoda na vrhu.



Potem sem dodala tri okrogle kepice in nekaj čokoladnega preliva.



Da vse skupaj zgleda malo bolj realistično, ko ti sladoled že malo leze po korentu sem kepice oblikovala tudi spodaj. Sladka jagoda na vrhu ne sme mejnkati. Tako je nastalo nekaj sladkega za v Craftalnico .


I love crafting and Ice cream. Here are paper ice cream boxes.



Prijavljam na :

Nekaj sladkega -. CRAFT-alnica

 

Allsorts challenge blog- I LOVE  

 

Your Scrapbook Place  

 

Through The Craft Room Door - Anything goes 5.September














6 komentarjev:

  1. These are such fun, many thanks for sharing a crafty 'I love....' with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. tThese are great and such fun too. Thanks for joining in with my theme at Allsorts challenge this week.
    Lynn x

    OdgovoriIzbriši
  3. Terrific ice cream boxes.
    Hugs, Sarn xxx

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč so mi tvoji sladki čokoladni kornetki :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti imaš pa res rada sladoled. Krasne sladoledne kose tortice si sestavila. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Gog

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi sladoledi, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši