torek, 10. avgust 2021

modra kot morje 2

 Tako lepo se je igračkati z barvami in štampiljkami. Že kar nekaj časa imam blok črnega akvarelnega pairja na zalogi, pa si nisem vzela časa, da bi se poigrala z njim. 


Sedaj, ko pa imamo v Veseli hišpki izziv MODRA KOT MORJE in Majine krasne štampiljke iz kompleta HEJ BUKČKA, pa se kar nisem mogla nehat igrat z njimi. 


MODRA KOT MORJE

 

 


Odločila sem se da naredim še črno verzijo tega žepka. 

 

 Najprej sem si mogla pripraviti papir. 

Packala sem z Faded jeans Distress Oxide blazinico, da sem dobila krasem skoraj galaksy efekt. Za popestritev sem uporabila eno mojih ljubših stencil šablon od Finnabair Manuscript in njeno Icing paste White gold. 




Sončnico in vejice iz Majine kolekcije Hej bučka sem vroče embosirala z različnimi embossing prahci iz moje male zbirke. Tudi sončnico sem pobarvala z Faded jenas Oxide blazinico. Nato pa izbrala kompoziciojo in vse skupaj sestavila. 





Se mi zdi, da mi je ta verzija skoraj bolj všeč. 


Pridite v Veselo hiško na obisk in nam pokažite vaše modre izdelke. Bomo zelo vesele. 

 

Lepo, da ste me obiskali. 

Se beremo kmalu. 































Ni komentarjev:

Objavite komentar