torek, 10. avgust 2021

mavricni samorogi

 Pozdravljeni danes vam pokažem voščilnice, ki so nastale za izzive v Craftalnici,ki jih nisem uspela objavit pravočasno. 

Izziv #289 pripravila dekleta čudovit izziv ONE LAYER 

 

Ustvarjanje na tak način mi je res velik izziv, ker ni nobenih plasti in imam občutek , da bi mogla še nekaj dodati. 

Za izdelavo voščilnice sem uporabila Tinine Čarobne samoroge , ki sem jih odštampiljkala na rob voščilnice in jih obrezala, da je rob voščilnice lepo razgiban. 

Pobarvala sem jih z Lindy`s magical prahci. 






Lepim jih v: Galerijo meseca avgusta 

Celotna kolekcija jesen zima je lahko tvoja 

 

 

 

Potem je pa potekal še #290 IZZIV WC PAPIR

Kar obstala sem ob tem naslovu izziva in radovedno pokukala kaj bi se lahko skrivalo za tem. Ko sem videla izdelke, sem seveda mogla probat tudi sama. Moji so me malo čudno gledali, ko so me videli iti z wc rolico v mojo ustvarjalnico.

 

Eksperimentiranje je bilo zelo zabavno in resnično lušna možnost popestritve vsakodnevnega ustvarjanja. 

Sem pa ugotovila, da si bom mogla povečati zbirko embosirnih srajčk. Res ne ustvarjam veliko z njimi. 

 

Ozadje sem barvala z Ditress oxide blazinicami. Gorjuss deklico pa z akvarelnimi barvicami. 

Rezultat mi je res všeč.


 

 Hvala dekleta za tako izvirne ideje izzivov.  


Se bom potrudila, da pri naslednjih sodelujem. 

 

Lepo, da ste se oglasili pri meni. 

 

Se beremo kmalu. 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar