četrtek, 1. julij 2021

 

Sedaj v vročih dneh  se prileže ohladitev oz osvežitev. Včasih so si dame pomagale s pahljačo.

 Danes sem si jo izdelala tudi sama. Ni čisto pahljača s katero bi si lahko pihljal. Tokrat samo za dekoracijo in odrezala sem ji spodnji del. 

 

Odločila sem se za vijolično kombinacijo, saj se je Vesela hiška ta mesec odeta v vijolično, kot vijolica.   

Morda je seznam 1 oseba 

Ta mesec se nam je kot sponzor pridružila Andreja iz Papirnatega kotička, ki nas je pošteno presenetila s paketom sponzorskega materjala, ki nas je prav vse klepetave prebivalke Vesele hiške pustil brez besed.  Draga Andreja hvala še enkrat.

 

 Morda je slika naslednjega: besedilo

Za izdelavo sem uporabila papir Beyond The mist od Paper heaven

 

Rožice sem izrezala iz seta Basic flower set  in Flowers x 

Izrezek obok z rožami me je tudi očaral zato je moral na pahljačo.

 


 
 
Pokukajte še k ostalim prebivalkam Vesele hiške. Vesele bodo vašega obiska. 
 
Veana, Valerija, Hali, Sonja, Majda
 
 
Naj vam bo lepo.
 
Hvala za obisk, se beremo kmalu.  
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komentarji:

  1. Wauuu, zelo bogato si okrasila pahljačo. Lepa dekoracija za poletne dni.
    Bodi lepo.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako zelo lepa pahljača. Fantastična ideja in super izvedba. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, kako izvirna ideja tole s pahljačo ! Čudovita kreacija z prekrasnimi rožicami in dodatki. Naj te hladi v teh vročih dneh... Lepo se imej in pozdravčke pošiljam. Veana

    OdgovoriIzbriši