torek, 1. junij 2021

Lila kot ciklama

 

Kako izgleda ciklaman barva? 

Ni težko uganiti, da ima barva soimenjaka v rastlinskem svetu. 

Ciklamo sestavljajo topli rožnati, vijolični in lila odtenki ampak ni preveč svetel. Zdi se, da je nekoliko pridušen. 

Ciklamna barva nas reši občutkov obupa skrbi, jeze in nas navda s pogumom. Povezujemo jo z usmiljenjem, prijaznostjo in pripravljenostjo pomagati. 

Kot ste ugotovili smo se v Veseli hiški odeli v prekrasne ciklamne odtenke.

 

https://veselahiska.blogspot.com/.../izziv-19-lila-kot...


May be art of 1 oseba, roža in besedilo 

 

 

Ta mesec je naša spremljevalka in sponzor Tina Baša  iz Najlepšega para

 Najlepši par

A ste videli njeno novo kolekcijo?? Jaz sem se zaljubila v kar vse. Kako bi bilo drugače, če so pa stvari tako lepe, uporabne in so ideje, kar vrele na dan. 

Tina nam je poslala sponzorski materjal in jaz sem se odločila, da še nekaj strvari posvojim, da ne bi samorogi tako samevali. 

In zdaj ste že ugotovili za katero štampiljko sem se odločila, da bo glavni motiv mojega ustvarjanaj. 


Pravzaporav sem na celotem projektu uporabila samo izdelke Najlepšega para

Že nekaj časa sem  si želela izdelati majhno knjižico, mini album ali kakorkoli bi se to reklo iz Amerikanke. In tokrat sem se lotila rezanja in sestavljanja. Ker je vse potekalo brez plana in preračunavanja sem na koncu ugotovila, da bi mogla hrbet narediti malo širši, ker sem precej napolnila strani. Bomo pri naslednji popravili. 

V užitek mi je bilo packati ozadja na akvarelnem papirju z Lindys prahci. Na prvi strani pa sem uporabila doma narejeno šablono , ki pa ni nastala namenoma. Ampak je košček iz katerega sem izrezovala tako lepo zgledal, da me je kar prešinila ideja in sem probala. Rezultat mi je všeč.

 




Planike v ciklamnih odtenkih tudi niso tako švoh. 







 

Na kancu še žepek za kakšno  malenkost in prostor kamor lahko prejemniku kaj sami napišemo.









 

Je pa lepa zbirka krasnih misli in sporočilc za posebno osebo.



 

 

Samoroge sem si odštampiljkala na papir primeren za alkoholne flomastre in se lotila barvanja.Ponavadi si ne kupujem rezalnih šablon, ampak moram rečt, da res olajšajo izrezovanje zato Tina HVALA.


Pokukajte še k ostalim sostanovalkam in se pustite inspirirati. 


Zvezdana, Sonja, Hali, Valerija in Majda

 

 

Lepo, da ste se oglasili pri meni. Pridite še kdaj.  




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komentarji:

  1. Kako krasen mini album. Prav zares si me navdušila s svojo kreativnostjo. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen mini album si izdelala. Všeč mi je, da si lila barvo kombinirala z modro. Super pašeta skupaj. Tinini novi izdelki pa so zakon. :-) Tako kot vsi prejšnji. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, prisrčen in ljubek albumček si izdelala. In toliko idej in pregibov, predalčkov, dodatkov...skratka res čudovito ! Hvala za idejo. Poizkusim še sama en dan... Lep vikend in objem pošiljam, Veana R.

    OdgovoriIzbriši