nedelja, 1. november 2020

praznični čas

                                                            Ko po praznikih zadiši....  

 Pa ga imamo, veseli december in kako bi bilo drugače, smo tudi mi v pripravah in ustvarjanju. Trenutno je še veliko lažje in ustvarjamo veliko, da preženmo dolgčas iz hiše. 

Enako pri nas prebivalkah Vesele hiške je že vse obarvano praznično. Tudi ti se nam lahko pridružiš pri našem zzivu    

                                                               PRAZNIČNI ČAS


Slika lahko vsebuje: besedilo 

 

Že dalj časa se spogledujem z akvarelnimi barvami. Želela sem preizkusiti kako zgleda to, če sama narišem  motive na boižčnih voščilnicah.

Pa sem se letos opogumila in ker si nisem nabavila prav nič profesjonalnega sem uporabila kar sinove odslužene vodenke in čopiče iz domače zaloge. 

 Ker me ob mojem ustvarjanu ponavadi spremljajo kaki video posnetki, sem pri brskanju naletela na ustvarjalko Emma Lefebvre, ki je upodobila te motive in so mi bili tako všeč. Tudi njena navodila in ostali posnetki so mi dali zagon. 

Tukaj je njen Yuo tube kanal, če vas zamika:

Emma Lefebvre

 https://www.youtube.com/channel/UCQxaIHZBGxK9i1nb2UiDWgA


Pa sem začela. Sem pravzaprav navdušena nad rezultatom. 

Najlepši so mi venčki, ki jih lahko naredimo preproste ali bolj bogate. 

 


 





Potem sem se poigrala še s snešaki. Kar sploh ni tako preprosto, ker moreš risati belo na belo.  





Ko sem si pripravljala osnove so mi ostali mali koščki akvarelnega pairja in sem ga porabila za ustvarjanje mini kartic, ki jih bom še spremenila v mini voščilnice, obešanke za na darila ali kot dekoracija za mini album. Bom videla kje jih bom potrebovala.

 



 Pri mojem packanju nisem bila sama, majhne ročice je bilo potrebno zaposliti. Na papir smo zalepili washi trak, tako da nastane trikotnik, notranjost smo zmočili z vodo in potem gledali kako se lepo različni odtenki zelene prelivajo. Ko se je vse skupaj posušilo smo narisli okraske in naše smrečice so bile nared. 

 

 

Poskusite tudi vi, prav zabavno je, tudi če nimate na voljo profesjonalnih pripomočkov.

 

Obiščite še moje sostanovalke in se pustite inspirirati.

Veselim se  že sprehoda po naši galeriji, ki jo vedno tako lepo okrasite z vašimi izdelki. 

Naredite si čaroben mesec. 

 

 

 

Hvala za obisk in se beremo kamlu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








 


2 komentarja:

  1. Janja, kako je praznično pri tebi - ne samo venček dodan kot navdih v Veselo hiško, ampak vse voščilnice in kartice, ki mu sledijo. Prava zimska pravljica, hvala za navdih!
    Morda se tudi sama opogumim.
    Prijazen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. vse voščilnice po vrsti izžarevajo tvojo ustvarjalnost in radovednost pri preizkusu v novi tehniki. In to je bistvo ustvarjanja. Je pa zelo lepo. če to deliš tudi z ostalimi. Kaj pa veš, daj koga zagrabi, da se poskusi z akvarelom.In takrat smo si kar podobne, poiščemo pmoč na spletu. In kaj bi našle, če nebi bilo takih , ki svoje izkušnje delijo z drugimi...?

    OdgovoriIzbriši