nedelja, 22. november 2020

domače naloge

 Deževni dnevi, prosti dnevi so kot nalašč, da se lahko skrijem v svojo ustvrjalno sobo med papirčke in ustvarjam. Moja štiriletnica je seveda navdušena enako kot jaz in sedaj, ko smo doma, me kar redno spodbuja, da počneve kaj zanimivega. Zadnjič je odkrila Tinine palčke in veselo barvanje se je začelo. 

 


Potem je bilo še bolj lušno, ker sem po zgledu Zvezdane, ki je za svoje zelenje skombinirala druge šablone, to morala storiti tudi jaz. Vse svoje šablone Najlepšega para sem dala na mizo in pogleda kaj lahko skombiniram, da bo šlo skozi. In tako sem iz marjetic vzela cvetke in jih pobarvala z rjavo barvo in jih zalepila tako, da je nastal storž. Pri planikah in skodelici sem si sposodila zelenje in najmajnši cvet iz katerega sem naredila božično zvezdo. Prav lušno je biti postavljen pred takšen izziv in pogledati kaj lahko doma sestaviš. Iz komleta  Vesela pošta sem vzela okvir in sledilo je sestavljanje. 


 

 

 Ker smo bili pa prav lepo zagnani in je zunaj še vedno deževalo, sva se odlošiči z mojo malo palčico pomagalčico, da naredive še eno domačo nalogo. Naredili sva domače embosirne srajčke. Na eno sva zalepili vejice iz planik, na drugo pa cvete od marjetic. 

Nastale so te vošćilnice.




In palčke sem uporabila na dveh različnih voščilnicah za dve različni priložnosti.

Prijavljam v : Mala šola prazničnega ustvarjanja

                      Galerija meseca novembra

                     





                                                  Lepo, da ste me obiskali. Se bermo kmalu.


3 komentarji:

  1. Pridna! Lepo si opravila domače naloge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo lepe so vajine voščilnice...prav res vse pohvale tvoji punci!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe voščilnice so nastale in res je, marsikaj se da s kombiniranjem izrezov.

    OdgovoriIzbriši