sreda, 1. april 2020

Zakrament - Vesela hiška

Kako hitro se obrača čas. Pred nami je mesec april. Upam, da nam bo prinesel pozitivne spremembe, da se bo s sončkom prebudilo tudi moje ustvarjanje.

Valerija nam je za ta mesec pripravila temo -  zakrament. Jaz sem imela doma še nekaj izrezkov iz lepenke za obhajilo, ki čakajo, da se jih porabi.


 

 Prah sem obrisala tudi iz šablonic za rože in se po res zelo dolgem času lotila izdelati nekjaj cvetic iz foamiran pene, da vidim če še znam. Uporabila sem jih za dekoriranje.
Pri papirju sem izbrala kolekcijo    od Mintay by Karola.

Pokukajte še k drugim prebivalkam naše Vesele hiške in si oglejte njihove prekrasne izdelke.
                                       Valerija, Sonja, Zvezdana, Hali, Majda
Se že veselim sprehoda po naši galeriji, ki jo vedno tako prekrasno napolnite s svojimi lepimi izdelki.



 











Hvala, da ste me obiskali.

3 komentarji:

  1. Janja čudovita voščilnica! Rožice foam ti gredo še vedno super, zatorej ne pusti ponovno praha na šablone. Objem in vse lepo ti želim, Veana

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, prelepa je. Nežna in hkrati bogato okrašena. Rožice pa še vedno obvladaš. :-) Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Prečudovito voščilnico si naredila. Krasni papirji in čudovita nežna okrasitev.
    Objem in bodi dobro.

    OdgovoriIzbriši