sobota, 30. marec 2019

spring colors

S pisanimi pomladnimi barvami je pravi užitek ustvarjat. Letos sem se odločila, da bom naredila nekaj velikonočnih voščilnic. Prvo izmed njih sem naredila v rumeno oranžnih odtenkih  okrasila s foamiran rožami in nekaj zelenja. Zadnje Sizziksove šablone ( Wildflowers steams #2 ) so se izkazale, kot res dober nakup. Zelo rada jih uporabljam. Čudovit  izrezek je od wycinanka.
With bright spring colors is pleasure to create. This year I decided to make some Easter cards. The first one is orange and yellow with some green. Made some flowers with foamiran. And I realy love my new Sizzix Wildflower steams #2 die. Beautiful chipboard is from Wycinanka.



Malo sem se v toplih veselih barvah poigrala  tudi na akvarelnem papirju in z Lindys magical prahci(uporabila sem: Luscious lime in Mango mania ).
Naredila sem si lepo pisano ozadje  iz katerega sem izrezala cvete, ki sem jih potem uporabila na drugih voščilnicah. Iz paus papirja sem izrezala še nekaj cvetov in regratovi lučki dala malo dimenzije.


I played a bit on wtercolor paper with some Lindy`s Magical (Luscious lime and Mango mania).
Made beautiful background. Cut out a flower. Out of  paus paper I cut some blosoms and paste it on.


To voščilnico prijavljamv Galerijo meseca marca. (štampilke Najlepšega para - Štampilke Sreča čaka nate).



Tukaj sem pa uporabila sam izrezek.









Enako sem naredila še z drugo rezalno šablono rože.

I made the same with another flower die from the set.











Ni komentarjev:

Objavite komentar