četrtek, 7. marec 2019

Rdeče, rdeče....

Pozdravljeni!

Tokrat z vami delim nekaj čudovitih voščilnic v rdečih odtenkih in eno zlato.Na prvem srečanju Papirčkaric sem si v Darilnici Klavdija kupila nove Sizzix šablone in želela naredit voščilnico, ki sem jo na instagramu videla pri ustvarjalki fraubluetenstempel, njen blog pa je bluetenstempel.

Zelo me je očarala njena  voščilnica in moja interpretacija le te, je ta čudovita zbirka lepotičk.
In prvo prijavljam na  #230 izziv v Craftalnici - RDRČA BARVA.
Pri prvi sem uporabila veliko bele in le en cvet rdeče. Za napis sem uporabila štampilke od Najlepšega para Prisrčne čestitke.





To sem naredila pa obratno. Celo v rdečem in nekaj malega belega.Tudi tukaj sem uporabila napis iz srca  iz seta Prisrčne čestitke.






Tretja pa me je pritegnila ta čudovita regratova lučka in zanjo sem tudi uporabila večino v belem,  le en izrez sem naredila zlat izrez in enega iz paus papirja.  Za voščilo sem vzela rezalno šablono Čestitke 4 od Najlepšega para. To voščilnico prijavljam na Izziv na Facebook strani PAPIRČKARICE  Izziv 33. - CAS










In za zaključek še ena zelo lepa preprosta s čudovito štampiljko in v rdeči barvi.






3 komentarji:

  1. Zelo lepe voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva postavitev!
    Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši