torek, 26. februar 2019

spotlight tehnika


Pozdravljeni dragi moji, ponovno na mojem blogu.
Tako topli dnevi, kot smo jih imeli zdaj, kar vabijo ven, da se naužijemo toplih sončnih žarkov in energije. Zvečer na moji ustvarjalni mizi se tudi dogaja.Bila sem spet pridna.
Tokrat sem se podala v tehniko, ki je še nisem sprobala in me je pritegnila, ker lahko z njo narediš zelo lepe voščilnice. Kot mi je že to nekako prišlo v navado, sem se tudi te tehnike lotila na več kot samo eni voščilnici.

Pri tej voščilnici sem bila tako navdučena nad barvanjem s flomastri, da sem pobarvala kar vse.Potem se pa spomnim, da pri spotlight tehniki to ne gre.. in sem pač zadevo obrnila in je črno bela ostala notri. Da je vse skupaj še bolj zanimivo sem izrezke rožic dala na 3D blazinice.
In to voščilnico prijavljam na #229 IZZIV v Craftalnici.




Da nisem tamalega kvadratka zavrgla sem  naredila eno majhno kartico, ki jo lahko priložim kakšenmu darilu, čokoladi, ...




Že od vsega začetka, ko sem razmišljala o tej tehniki me je navduševala misel, da bi barven del  naredila na paus papirju z embossing prahom.In tako je nastalo to drevo, ki se mi je zdelo primerno za sožalnico. Uporabila sem embossing prah WOW! oznake WL05R , ki vsebuje več različnih barv in daje tako čudovito prelivanje zlate, turkizne, zelene. Na sliki to mogoče ni tako lepo videt. 





 In še ena vesela ,happy fiesta, s kaktusi,  ki sem jih pobarvala z alkoholnimi flomastri in njihov pisan trenutek ujela v dva šestkotnika.

Tina in Vladka sta za nas na   Ko me inspirira #69  Ustvarimo svoj vzorčni papir pripravili čudovit izziv.Lotila sem se ga tudi sama in s  štampilko Veselje ob rojstvu naredila ozadje na svetlo modrem papirju. Za izziv sem sicer prepozna, ampak je vseeno čudovita ideja za ustvarjati unikatne voščilnice.


 Voščilnico s slončkom dajem v Galerijo najepšega para za mesec februar.


 Naredite si čaroben dan!






3 komentarji:

  1. Čudovito ustvarjanje, kaktusi so mi pa najbolj simpatični :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe so. Katusi so tudi meni najbolj simpatični. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši