sreda, 1. november 2023

poljana


 

 

 POLJANA

Andrej Rozman Roza

Spomladi se zbudi,

poleti ponori,

jeseni pa poljana

je vsak dan bolj zaspana.

Vse njene rože in trave 

spustijo trudne glave 

in čakajo na čas,

ko prie striček mraz.

Ta v kovtrčke snežne 

prijazno jih odene,

ledeno dahne nanje

in utonejo v sanje.

Tedaj pa votel hrast, ki raste

čisto na sredini jase,

ujam v svojo si duplino

vetr, ki divja tam mimo.

in s tem vetrom zasmrči

bolj grozeče, kot če bi

z gromkim glasom ropotalo

staro potniško letal,

da od strašnega smrčanja

vsa poljana plane iz spanja.

A ne more bi tišine!

Jezno cvilijo rastline.

Ampak pravnič ne pomaga - 

hrast nemarno dalje žaga.

In ko zni se, da to ziomo

spanec je za zmeraaj mimo,

veter kar naenkrat neha.

Hrast utrujeno zazehain umirjeno zadiha

in poljana je spet tiha.


Ta tiha zimska poljana me je inspirirala, da je nastala nežna in mirna vožčilnica v hladnih tonih.


Mesec NOVEMBER je velikokrat tudi takšen bolj siv in hladen. Veter z dreves popiha lise, da postanejo gole in dnevi so velikokrat sivi. 

 

Ta mesec je z nami kot sponzor

 

Mavelu

 

 Marina hvala iz srca za prekrasen paketek tvojih dobrtic s katerimi sem lahko ustvarjala. 

 


Set štampiljk Zimski dodatki dodatki je res prekrasen komplet za čas, ki zdaj prihaja. Marina ima za ta komplet štampiljk tudi rezalne šablone s katerimi si lahko to izrežeš. - Rezalne šablone Zimski dodatki  .

Sama si sicer redko zraven kupujem rezalne šablone, ker rada izrezujem. Tako sem tudi zdaj veselo sukala moje škarjice rezalke in si pripravila izreze za na voščilnico.

 





Po dolgem čacu sem ozadje pripravila sama s pomočjo Distress Oxide blazinic. 

Uporabila sem Weatherd wood, Iced cpruce, Tumbled glass, Faded jeans. Za smrežice pa Pine needled in Mowed lawn.



Zelo vesele bomo, če se boste oglasili pri nas v Veseli hiški in nam pokazali kako vas je inspirirala naša novemberska pesem. 


 Za še več prekrasnih inspircij pa le pokukajte še na bloge mojih sostanovalk in jih razveselite z nekaj prijaznimi besdami.


Hvala za obisk pri meni. Bodite skrajno lepo.


Se beremo kmalu.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komentarja:

  1. Draga Janja, kako umirjeno je pri tebi! Nihče na ves glas ne razgraja, oči pa si odpočijejo ob pogledu na milino tvoje voščilnice. Sama se tako zelo najdem v tvojem zapisu, celo škarjice rezalke imam raje kot rezalne šablone, kot dodatek štampiljkam ;)
    Hvala za ustvarjalni navdih, naj ti ga november natrosi obilo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito stilizirano praznično voščilnico si naredila :).

    OdgovoriIzbriši