ponedeljek, 1. maj 2023

moj ljubi potuje

 Moj ljubi potuje

Moj ljubi potuje s klavirjem

na vlaku brez zadnje postaje,

v daljavo z njim note bežijo,

želijo še v druge si kraje.

Moj ljubi verjame , da veter

zapomni si vse melodije,

raznosi jih kakor je treba,

najlepšo pa zame kje skrije.

Moj ljubi ve dobro, da vzamem

si pesem namesto zlatnika,

saj moje srce se napolni z lepoto, ki vseh se dotika.

Moj ljubi me čakal bo zadnji

v svetlobi na koncu obzorja,

kjere note razpeta so jadra

v glasbi neskončnega morja.


Pozdravljen mesec maj. Moj mesec.

Feri Lajnšček je napisal krasno pesem, ki nas bo v Veseli hiški spremljala ta mesec. 

Izziv #42 - MOJ LJUBI POTUJE

Morda je slika naslednjega: besedilo

Kot sponzor pa je z nami prekrasna trgovinica PREMIUM CRAFT, katere lastnica je Maja in nam je dala možnost, da si izberemo prekrasen ustvrajalni materjal. 

Draga Maja, najlepša hvala iz srca. 

Premium Craft

Jaz sem izkoristila še popust na rezalne šablone, ki ga je imela in si privoščila nekaj njenih dobrotic. 

Če pa ste spremljale kaj njeno stran pa ste zagotovo opazile, da je izdala novo kolekcijo šablon in štampiljk. Lahko rečem samo WAU! No, tudi te si bom kmalu kaj privoščila. 

Do takrat pa bom uživala  v teh, ki jih imama. 

Prejšnji mesec je naša Zvezdana objavila video v katerem je našla inspiracijo za svoj izdelek. Radovedno sem šla brskat po tem kanalu, ker ustvarjalke nisem poznala in bil mi je zelo všeč. 

Med drugim sem pri njej tudi sama našla inspiracijo za ta projekt. 

Iz naše pesmice pa me je inspiriralo potovanje. Ali z avtom v daljne kraje, ali peš v hribe...

Za vsakega nekaj. In ko sem začela ustvarjati kar nisem mogla nehat, zato sem naredila kar tri stvari

Žepke iz ostankov papirja.


Za izdelavo so res preprosti in vdelamo ji lahko v bilo kateri drug večji projekt, kot je mini album ali junk journal. Sama sem dva izmed teh že porabila kar namesto voščilnic, saj so v vseh žepki, ki so primerni za denarno darilo ali da vanj zataknemo kak bon ali darilno kartico.  

Žepke naredimo velikosti kot nam je všeč. Lahko porabimo večje ali majnše kose ostankov papirja in z različnimi pregibi naredimo žepke željene velikosti.

Sama sem med mojimi ostanki papirja iskala večje kose, ker sem žlela, da v žepke pašejo fotografije. Zelenega sem celo nardedila takega, da vanj spraviš kar velik kup fotografij.



Za okrasitev sem uporabila kolekcijo od Scrap boys, ki jo je Maja imela v ponudbi pred časom, v kombinaciji s prekrasnimi odtisi zelenja iz kolekcije Hej bučka. Ta komplet je res krasen in zelo uporaben.




Res en orenk kupček fotografij spravim v ta žepek.

Stencil, ki ga ima v svoji kolekciji je res krasna popestritev ozadja.





Tale rezalna šablona čipke je res sanjska. Tako čudpovito pride. Komaj čakam, da jo še kje uporabim in kako drugače skombiniram. 
Pri tem kompletu je zraven en trak majhnih rožic in krogcev kar izredno olajša dekoriranje.





Pridružite se nam pri tem mesečnem izzivu. 

Za dodatne inspiracije pa pokukajte še na blog k mojim sostanovalkam in jih razveselite s kakim lepim komentarjem


Tukaj so še povezave do izdelkov v trgovini Prmium carft. 

Scrap boys papir - 

Štampiljka Hej bučka- motiv 

Štampiljka Marta in prijatelji, vesela jesen 

rezalna šablona Hej bučka - Tag  

rezalna šablona Cvetoča čipka 

rezalne šablone Hej bučka - motivi

 foam iran pena 

pestiči za rože

Set orodja za oblikovanje rožic

podlaga za oblikovanje rožic

 stencil šablona

obojestranski lkepilni trak

3D obojestranski lepilni kavadratki

Teksturna pasta  

 

 

 

štam Bučka Motiv

štam Bučka Motiv

Hvala, ker ste me obiskali. 


Uživajte sonček in se beremo kmalu.



















































































5 komentarjev:

  1. Uau, tako zelo domiseln in dovršen projekt. Res krasno si vse sestavila in dekorirala. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni žepki. Lepo sestavljeni in okrašeni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Janja,
    navdušena sem nad tvojim projektom - od ideje do izpeljave en sam navdih.
    Hvala za navdih spet in spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu kakšna čudovita ideja, in seveda izvedba, tako lepo si kombinirala vse papirje, izreze, barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si ustvarjala in izdelala čudovite žepke, ki so uporabni za marsikaj.

    OdgovoriIzbriši