četrtek, 1. september 2022

Listje septembra

 Pozdravljen september!

Mesec v katerem se za marsikoga začne novo obdobje, saj se začne novo šolsko leto. 

Naj bo za vse uspešno in polno novega znanja. 

Pogovarjali smo se o knjigi Zajčja ograja – DŠIS

 

V Veseli hiški smo  z novim mesecem veselo ustvarjale na novo temo. 

LISTJE

Morda je slika naslednjega: besedilo 
Sponzor, ki nas spremlja ta mesec je prekrasna trgovina Papirnati kotiček. Lastnica Andreja nas je ponovno razvajala s skrbno izbranimi, prekrasnimi dobroticami. 
Draga Andreja najlepša hvala. 

Brezplačne brezplačne slike za srce, prenos brezplačnih slik, brezplačnih  slik - Drugo

Ker je bila Andreja res pridna in nam je zelo hitro poslala paketke, sem si svojega lahko vzela na dopust.In ker uživam v zgodnih jutrih sem si jih privoščila s skodelico dobre kave, škarjami in prekrasnimi papirji. 

In ker je tema listje ga nisem želela uporabiti samo malo, pa sem rezala in rezalain rezala...

in zmes razvijala idejo kaj bi sploh nastalo. Bila sem tudi omejena z ustvarjalnim materjalom, saj nisem bila v svoji ustvarjalni sobi kjer si lahko zmišljujem po mili volji. 

To pravzaprav sploh ni bila tako slabo. 

Po reeees zelooo dolgem času sem v roke vztela svinčnik in poskušala zmes tudi risat. Ah....nisem bila ravno navdušena nad mojim zakrnelimi izdelki. 

Ob kavi in pogovoru po kosilu pred popoldanskim kopanjem pa je ideja začela nastajat. 

Moja listna dama, vila....

















V setu Basic Leaves Set Green od Craft O˙Clock je zelo velika izbira različnih listov vejic s katerimi se marsikaj da narediti. 

Kombinirala sem jih z nekaj roza elementi Iz seta Bright & Soft od Scrap And Me. 


Obiščite bloge mojih sostanovalk in se pustiteinspirirati. 


Veana, Valerija, Branka, Majda




Bodite zelo lepo. 


Se beremo kmalu. 

















5 komentarjev:

  1. Janja, neverjetna si. Tako lepo narisan obraz in bogati lasje iz listja in cvetja. Fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežen obraz in tako lepa kombinacija zelene in pikica roza, ravno prav, da vilo naredi še dodatno skrivnostno. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Janja! Tvoja listna vila je čudovita v bujnem objemu zelenega listja in dišečih cvetov. Še dobro da di na dopust vzela papir in škarjice. Nekaj čisto posebnega !! Objem, Veana

    OdgovoriIzbriši