nedelja, 9. januar 2022

Rokavičke

 Zima zima bela, vrh gore sedela....

Zelo lepo je, ko je zima bela in zasnežena.  Pokrajina je tako pravljična. Otroci so veseli, da se lahko igrajo na snegu. 

Ena izmed obveznih stvari za to pa so rokavičke.  Veliko sem videla inspiracij voščilnic v drugačnih obliklah zvezde, srčki, novoletne bunkice,  snežne krogle, potem pa sem videla nekje rokavičke. 

In točno to sem si naredila. Narisla sem  si rokavičko na papir v velikosti, ki paše v kuverto 125x176mm.  

Iz kartona sem si vrezala 4 osnove, ki pašejo k papirju. Za izdelavo sem si izbrala paprije od Aleksandre Mihelič kolekcija My sweet Christmas.  

 

 








 Moje rokavičke prijavljam na izziv v skupino PAPIRČKARICE

                                                         Love To Craft Challenge blog - #66 Anything goes

                                                      Lil Patch of Crafty Friends  Challeng blog  #173

                                                      Your Scrapbook Place  

 

                                                        

                                  



6 komentarjev:

  1. O, čudovite so vse, moram poiskati svojo predlogo za to, obožujem takšne raznih oblik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite roavičke si naredila. Z gasilsko mularijo smo jih ustvarjali pred parimi leti - moram pogledati kje imam muštre. Hvala za idejo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, resnično prekrasne s čudovitimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    ភ្នាល់ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous - so much detail.

    Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  6. Love these mittens. The design is very cute and so is each detail. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina DT

    OdgovoriIzbriši