nedelja, 5. september 2021

Samo štampiljka

 Ob naslovu samo štampiljka sem mislila, da to pa ni zame, ker sem bolj mixed medija punca. 

Pa sem  se vseeno lotila izziva. in tako je tudi dobro, saj sem se končno spet poigrala malo z Missees kolekcijo štampilk, ki jo je oblikovala Karin Joan za STUDIOLIGHT. 

 Takoj, ko sem to kolekcijo videla sem vedela, da jo moram imeti. Oooo, ko bi le dan lahko malo raztegnila, da bi lahko veeliko več ustavrjala. 

Za tokratni izziv v Craftalnici #293: SAMO ŠTAMPILJKA je nastala ta voščilnica.

 

 


Če katero zamika utvarjanje s temi krasnimi štampiljkami jih ima Darilnica Klavdija na zalogi. 

https://www.darilnica-klavdija.si/stamp-melanie-nr-05

 

 Lepo, da te se oglasili na obisku. 


Se beremo kmalu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 komentarjev:

  1. Čudovito ti je uspela, krasna je <3.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidiš, da je prav fino, da si se lotila izziva. Krasno voščilnico si naredila.
    Hvala, da si se pridružila izzivu CRAFT-alnice, kjer sem tokrat prisotna kot gostja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prikupen motiv. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je. Me veseli, da smo ti bile v navdih pri ustvarjanju. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa štampiljka :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši