petek, 19. marec 2021

Velikonočna ustvarjanja

 Za veliko noč ponavadi ne ustvarjam veliko. letos sem se pa odločila drugače. 

Ti papirčki iz kompleta Spring Busting od Craft O`klock kar kličejo po pomladnem, velikonočnem ustvarjanju. Moje barve in srčkani motivi, pa sem jih hitro spakirala v nakupovalno košarico.


Nastala so te jajčke. Z obliko sem se malo obremenjevala, ker nimam rezalne šablone, pa sem se na koncu bodločila, da bo mnajn kompliciranja pripreljalo do želenih rezultatov. Od lani so mi doma ostala še stiroporasta jajca, ki se dajo odpreti in sem ga kar obrisala in izrezala na roko. Za luškan rob okoli pa tiste otroške škarje s katerimi lahko režeš vzorec. Sledila je še samo okrasitev. K temu kompletu se je lepo podal set rožic od Little Birdie , ki sem ga že neklaj časa imela v svoji zalogi. 

 

 


 


 
 
 



 

 

 

 

Jajčka prijavljam na marčevski izziv - POMLAD IN VELIKA NOČ v Papirnati kotiček ustvarja. 

                                                           - Scrapping4fun - Challenge 188 - Spring / Easter 

                                                           - Through the craft room door - anything goesweek16.03.  

                                                            - A bit more time to craft - anxthing goes #136

 

 

 










3 komentarji:

  1. Janja, zelo sem vesela, da je prva na polički pri Scraping4fun ravno tvoj set čudovitih jačk. Izdelane so čisto v tvojem - vrhunskem - stilu in zelo prikupne. Prepričana sem, da bo ta mesec še kaj pomladnega nastalo in da boš še kaj dodala v njihovo galerijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stunning creation, love all the detail!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful Easter card. I love your design. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    OdgovoriIzbriši