sreda, 1. julij 2020

košček morja - zakladnica narave

Neverjetno kako meseci bežijo. Saj ne, da nič ne ustvarjam, le objave mi nekako pobegnejo. Z dvema počitnikarjema in službo vozim nek slalom.

 Prebivalke Vesele hiške smo se ponovno podale za vas po inspiracijo v naravo. Tokrat nas je k temu spodbudila Zvezdana, ki je gostiteljica tokratnega izziva. 
Pojdite v ven in se pustite inspirirati in uporabite na svojem izdelku košek narave.


                                                 


Že pred leti je bil vikend, ko me je poklicala mama in rekla, da so v njeni bližini izpraznili en ribnik in na dnu je polno školjk. Smo šli pogledat in res. Školk je bilo polno, niso bile žive. In res velike. Previč sem videla sladkovodne školjke. Nekaj sem jih vzela zraven za spomin in kasnejše ustvarjanje. Zdaj ko sem mogla že pošteno prah iz njih zbrisat je ena prišla na svoj račun za preobrazbo. 

Pred kratkim je v mojo zbirko papirjev prišel tudi kompletek Fabrika dekoru kolekcija Sea soul. En večert pred televizijo sem si za zaposlitev rok vzela zraven papir in škarje in si izrezala vse potrebne elemente.

                    Svojo školjko sem preobrazila v mali koralni kotiček.

               Pokukajte še k ostalim prebivalkam Vesele hiške  in se pustite inspirirati.














 


















 
































5 komentarjev:

  1. Uau, prekrasno, kot bi se potopila v globine morja. Čudovit izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit koralni greben je nastal v tvoji školjki. Krasno si ustvarjala. Lepo bodi in varno vozi slalom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh my, what a beautifully detailed, intricate project, Janja ... the dimension and depth is fantastic ... the natural and other elements are wonderfully mixed together and blended! Thanks so much for your visit and sweet words! Anita :)

    OdgovoriIzbriši
  4. WAW fenomenalna preobrazba :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Čaroben je tvoj koralni kotiček - tako zelo živ, barvit, eno samo veselje seva iz njega!!!
    Čisto sem navdušena :-)
    Upam, da ste že zadihali in uživate v počitnicah. Naj bo na počasi dni čim več, Majda

    OdgovoriIzbriši