torek, 24. september 2019

recycling

Lepo pozdravljeni ponovno pri meni na blogu.

 Dekleta v Craftalnici imajo vedno tako lušne izzive, da se jim kar ne morem upreti.Tokrat je tema izziva Reciklaža. Saj veste, da nas je veliko ustvarjalk takšnih, ki rade hrčkamo in to vse mogoče stvari. Tudi jaz spadam med te. Dolgo sem premišljevala kaj bi naredila, pa mi ta lesena kištica od jagod ni in ni dala miru. Lotila sem se dela. Najprej sem vse lepo pobarvala z belim gessom, s čudovito Finnabair stencil šablono sem naredila ozadje, ki sem ga pobarvala z Distresss stain spreji. Narezala nekaj kvadratkov dizajn pairja in jih razporedila po ozadju, dodala sliko in foamiran rože, ki sem jih naredila že pred časom in so čakale na svoj projekt. In tako je kištica dobila novo vlogo.Ni vedno potrebno dajati slik samo v okvirje, z malo barve in domišlije lahko naredimo unikatne spomine.


























































4 komentarji:

  1. Super predelava gajbice za jagode. Bi si jo želela videti v živo, ker je toliko enih detajlov. Bravo! Izbrane barve so pa itak čisto ljube mojim očem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A clever transformation of this box. I love the blue background and how you put all the details together. Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed Media challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Janja kako super ideja in tale tvoja reciklaža mi je zelo všeč :-)) Krasno si se znašla in naredila lepo gajbico spominov .-))) Res si prava mojstrica mešane tehnike.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo popolnoma si mi zaprla usta. Fantastočna gajbica in prekrasen okvir za sliko. Noro, noro fajn si tole reciklirala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši