četrtek, 21. marec 2019

chocolate box

Pozdravljeni dragi prijatelji na mojem blogu.

Pomladno vreme nas vedno večkrat razvaja in nas kliče ven.Trenutno imamo sicer dva hladnejša in oblačna dneva, pa nič zato. Pomladno razpoloženje se čuti vsepovsod. Tako je tudi pri meni.
Kadar v družini kdo praznuje še posebej rada ustvarjam.In tokrat sem iz meni zelo ljubih Lemoncraft papirjev naredila cel komplet. In sicer darilno škatlo v katero paše bombonjera in voščilnico.
Za izdelavo sem uporabila Lemoncraft papirje  iz njihove kolekcije Yesterday.
Za okrasitev sem si pa naredila nekaj rož iz foamirana, čudovite izrezke Scrapiniec, nekaj teksture sem dodala s pomočjo obarvane teksturne paste in Finnabair stencil šablone.



Hello my dear friends on my blog.

Spring weather is colling us outside to fill us with new energie.These two days are a bit colder and cloudy but spring mood we can  feel everywhere. 
When in the family someone is celebrating I especialy like to create. For a special opportunity  I made a chocolate  box  and beautiful card.I used Lemoncraft paper from their collection Yesterday.
I decorated the box with handmade foamiran flowers, beautiful Scrapiniec chipbords. Made some texture with texture paste and the beautiful Finnabair stencil.































Rož sem naredila malo več, tako dda jih bom lahko porabila še na drugem projektu.
I made some more flowers, so I can use them on another project.








 

 To pa je še voščilnica , ki sem jo z osebnim voščilom zraven sladkega presenečenja dala  škartlo
 These is the card I gave inthe box with some personal message for the recipient.







 I enter the chocolate box to the challenge:

                - Lemoncraft marche challenge Vintage spring 






                  - Craftalnica izziv #231 nekaj pomladnega 






7 komentarjev:

  1. Čudovita škatlica in narejene rože.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prikupna škatla in izbrala si lepe papirje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno darilo: lepo, sladko, bogato.... Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoja lepo okrašena škatlica.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. So romantic and beautiful! I like them very much. Thank you for joining the Lemoncraft challenge :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšna romantična škatla in v njej sladka vsebina. Krasno si sestavila vse oboje, tudi voščilnico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. So lovely card! Thank you for joining to Lemoncraft challenge :)

    OdgovoriIzbriši