ponedeljek, 7. januar 2019

layout - joy

Pozdravljeni v novem letu.
V času praznikov sem si vzela malo pavze od ustvarjanja, razen nekaj malenkosti.
Zdaj pa sem lepo odpočita in pripravljena na nove izzive prihajajočega leta.
Lotila sem se izdelave svojega prvega layouta. Že ko sem si ogledovala papirje za zimsko ustvarjanje, so mi ti padli  v oči.To so papirji Laserowe LOVE in njihova kolekcija Shabby Winter.


Hello to all.Hope you had a great jump in the new year.
Holliday time was a family time for me,I took a bit of of creating.Now I am raddy to rock the new adventures in the comming year.
I tried me on my firts layout. For my winter creations I worked with gorgeus papers from Laserow LOVE and their collection Shabby Winter.
















3 komentarji:

  1. Pozdravljena v blogerskem svetu. :-) Krasen lay out si ustvarila. Všeč mi je nežna barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja!!!Veš kaj pravijo, vaja dela mojstra.Bo treba še kaj izpilit. Te na kofetkanju mogoče malo pocukam za rokav in mi daš kakšen nasvet. ;)

      Izbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši