sobota, 17. november 2018

Tako, dragi moji, končno sem se odločila in pričela s pisanjem svojega bloga.Ta objava me čakak že par dni.Zdaj sem pa končno rekla, da je dovolj čakanja in odlašanja.Zato vas vabim, da z mano pričnete to čudovito dogodivščino bloganja.

Za svojo prvo objavo sem izbrala voščilnico knjigo, ki je bila podarjena za visoko okroglo obletnico.
Prejemnica ima zelo rada rože, zato sem zunanji del okrasila z rožicami iz foamiran pene, ki sem jih naredila v ustreznih barvah.





Na notranji strani platnice sem naredila žepek za darilo ali pa kakšno osebno sporočilce za prejemnico. Naredila sem ga s šablono Zaokroženi borduri od Najlepšega para

              







2 komentarja:

  1. Me veseli Janja. Z veseljem bom tudi tukaj spremljala tvoje čudovite izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Vlasta za podporo tudi tukaj.

    OdgovoriIzbriši