torek, 22. september 2020

ozadje

 V  moji zbirki se je v zadnjem času nabralo kar nekaj zanimivih stencil šablonic, ki jih preredko uporabljam. Pri Craftalnici so nam dekleta pripravil čudovit izziv, ki nas je vse malo vzpodbudil in spomnil, da si same naredimo ozadje in ga uporabimo na voščilnci. 


Za mojo serijo sem izbrala stencil šablono od STUDIOLIGT - Sigmture colection (MASKBM01), dizajnerke ART by Marlene. Igrala sem se z Distress Oxide Peacock feathers, Squeezed lemonade in Twisted citron. Napisi so iz Tininega seta štampiljk Sanje.


Voščilnico prijavljam na izziv v Craftalnici - Ozadje in napis

                                                    Septemberska galerija Najlepši par.










Na tej sem uporabila isto šablono na kraft papirju in Oxide Squeezed lemonade  in Weathered wood. Za poseben dodatek pa sem se poigrala z Finnabair Icing paste  White Gold.


  Naredite si mavričen dan. 


Se beremo kmalu.


4 komentarji:

  1. Krasne voščilnice so nastale, zanimiva oblika le še poudari dinamična ozadja. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da te je izziv spodbudil, da uporabiš svoje stencil šablone. Tale vzorček je res krasen in tudi tvoj izbor barv me je navdušil. Čudovito!! Res bi bilo škoda, da bi šablone ostale v predalu. Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFT-alnici, kjer septembra gostujem. Keti

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite voščilnice. Zelo mi je všeč uporabljena šablona.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna pisana ozadja si ustvarila :-)) Zelo lepe voščilnice so nastale!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši