ponedeljek, 21. september 2020

nekaj za moške

 Velikokrat nam je izziv narediti moško voščilnico. Tudi pri meni je tako. V Facebook skupini PAPIRČKARICE poteka izziv ustvari moško voščilnico.


Tokrat sem se lotila zelo enostavne izdelave in šla po CAS principu. Ker mi je bil rezultat zelo všeč jih je nastala cela serija. Najprej s krasnimi štampiljkami STUDIOLIGT, ki jih najdete tudi pri  DarilniciKlavdija in Tinin set štampiljk Ozadja z voščili. Dodatki so minimalni in v umirjenih barvah.

 




 To voščilnico prijavlajm na izziv v skupini PAPIRČKARICE - MOŠKA VOŠČILNICA in v 

                                                            Galerijo meseca septembra pri Najlepšem paru            

     




Saj mi večkrat uspe izdelati  voščilnice za izzive, le ujeti termin mi je včasih težje. Tokrat jo vseeno pokažem, končal se je izziv v Craftalnici - poletna osvežitev, ki me je inspiriral k tej voščilnici. 

 



 

 

Izbrala osvežilno limonado, lahko pa je tudi kaj druga, odvisno od tega kaj potrebuješ v tistem trenutku 😉 


in držite se načela CARPE DIEM - UŽIVAJ TRENUTEK, DAN, ŽIVLJENJE. 



                                                           Hvala za obisk in se beremo kmalu. 






1 komentar:

  1. Moške voščilnice so izziv samo zato, ker moramo zaradi njih ponavadi iz svojega okvirja. Ampak meni so prav zato zelo ljube. Tebi je tudi krasno uspelo. Veselasem, da si se nam pridružila pri ustvarjanju pri papirčkarcah. Škoda pa, da si zamudila izziv pri Craft-alnici. No pa drugič. Lp

    OdgovoriIzbriši