sreda, 1. februar 2023

lonček na pike

 

Dolgo že iščem 

lonček na pike,

tak, ki ti skuha vse, kar želiš 

Malo potrkaš,

malo pomešeš,

rečeš - in vse, kar izrečeš dobiš.

Če bi kdo srečal

lonček na pike,

majprej naj sam se naužije dobrot.

Potlej pa res - 

zelo bom hvaležna,

 če mu po mene pokaže pot.

( Anja Štefan) 


A ni krasna tale pesnica, ki nam je ta mesec inspiracija.

 

Jaz sem našla svoj lonček na pike, ki se vedno znova vrne k meni.

Napilnimo ga s smehom, norčijami, igranjem, svobodo...

Zmes v njega damo tudi sladke jagode, sladoled in smetano, da je vse skupaj še slajše.

 

Kot sponzor nas v tem mesecu spremlja Tina s svojo prekrasno znamko

Najlepši par

 

Saj vem, da smo bile spet vse poplonoma navdušene nad njeno novo kolekcijo. Ampak res morate priznati, da nas vedno znova preseneti s svojimi kreacijami. 

Tina hvala za tvojo dobrosrčnoszt in možnost, da smo si izbrale nekaj iz tvoje nove kolekcije. 



 Jaz sem si izbrala napise MI IMAMO SE FAJN , ker se mi zdijo nadvse uporabni. 

Seveda k meni ni romal samo en izdelek. Vzela sem si še Mi imamo se fajn - rezalne šablone.

Vezava za albumeŽepek z mehanizmom

Tako se je začelo ustvarjanje za moj prekrasen lonček na pike. 










Mini albim poln prekrasnih sestavin mojega lončka. Norčave in igrive fotografije  mojih dveh navihancev.  

Vsako drugo stran pa sem okrasila z napisom ali pa s pisanim lončkom  jagod ali drugih slastnih dobrot.

Mimo njene prekrasne sončnice seveda tudi nisem mogla. 

Da pa v tem prekrasnem albumu ne bo samo moje ustvarjanej pa dodajam še sestavljene punčke od moje najmlajše. Ker vrjamete ali ne to je rezalna šablona, ki sem jo v vsej moji ustvarjalni karieri izrezala največkrat. Imamo jih v vseh mogočih barvah, vzorcih, frizurah....Ah, ni da ni. Pa da nebo katera rekla, da se nosečke ne da naredit. To kar je majnkalo je narisla in dodala. 

 

Seti so narejeni, da se res lepo lahko naredijo male knižice polne lepih spominov, 

da se naši lončki na pike lahko še polnijo in nas osrečujejo. 

In potem potujejo dalje in rišejo nasmehe na obreazih drugih.

 

A ste tudi vi že našli svoj lonček na pike?

 

Poglejte kako so svojo intetrpretacijo naredile moje sostanovalke

 

Veana, Valerija, Hali in Majda.


Malo jih razveselite s kakim prijetnim komentarjem.

 Definitivno pa ne pozabite svojega lončka na pike pokazati v naši galeriji v Veseli hiški. 

Vesele bomo vašega obislka. 



Hvala, da ste me obiskali.


Se bermo kmalu. 







 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

4 komentarji:

  1. U Janja, kako krasen album in toliko lepih lončkov na pike. Čudovito ustvarjanje in navdih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako krasna interpretacija pesmice in tako fantastičen izdelek. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako imenitno si napolnila svoje lončke, hvala za navdih draga Janja! Naj pri vas nastane še obilo srčnih spominov, ki jih boste obujali ob posebnih lončkih na pike :)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja čudovit albumček si ustvarila in obeležila lepe spomine. In čudovita naslovna stran ter vse naslednje, super.

    OdgovoriIzbriši