sreda, 19. oktober 2022

Dekorativni okvir

 Zelo lepo je, ko lahko svojo najljubšo fotografijo še malo okrasiš in polepšaš 

s svojimi najljubšimi magičnimi bitji, rožami, mavricami...

 

V prejšnji objavi sem vam pokazala mini album. 

tokrat vam pokažem okvir velikosti 21x26. 


Opremila sem ga z istimi papirji kot mini album. 

Craft`O Clock kolekcija Princess Adventures

 

Posamezne elemente za izrezat pa iz seta za rezanje , ki je zelo praktično, če si ga kupite zraven komleta papirjev. Vsaj meni vedno zmajnka elementov za okraševanje, zato mi je to odličen dodatek h kolekcijam. 

 

 Kakšen okvir boste izbrali za svoj projekt je odvisno od tega kako biradi fotografijo okrasili. 

Ker pri tem nisem delala dimenzije v 3D z raznimi rožicami in drugimi dodatki, sem vzela navadenga, ki nima ekstra prostorja med steklom in fotografijo. 

Velikost fotografije, ki je namenjena v ta okvir je 10x15.






Prijavljam na izziv v Papirnatem kotičku 

 

Hvala za obisk. 

 

 

Se beremo kmalu. 
























Ni komentarjev:

Objavite komentar