nedelja, 18. september 2022

my little green lady



Ja, to listje me je prevzelo in res veliko sem ga narezala. 

Že celo leto pa poskušam nakupovati čim majn in se po ,nakupih, odpraviti po moji ustvarjalni sobi. 
(ja, priznam zmes ni šlo, se pa trudim... 😉)

In tako sem se zadnjič odpravila brskat po škatli kjer imam moje STUDIOLIGHT šablonice in štampilke. Tam se skriva tudi moja kolekcija Missees deklic. 

Hitro sem izkoristila navdih in tudi eni naredila listno frizuro. 

Tokrat sem se odločila, da bom jo dala na DL voščilnico. Napisa nima, ker ga lahko dodam tudi kasneje ko bo našla lastnico.Do tačas bo pa počakala v zbirki ostalih damic. 
 
Ne pozabite pogledati v Veselo hiško kjer poteka izziv 
in se nam  pridruži.
 













 


 

Hvala, za obisk pri meni. 

 

Se beremo kmalu. 

 

 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar