sobota, 1. maj 2021

rdeča kot vrtnica

 Dobrodošel moj mesec, mesec maj.

 In meni ena najljubših barv je tokrat na vrsti v Veseli hiški.  

 

RDEČA KOT VRTNICA 


 


Že nekaj časa imam doma polnilo za tresočke, ki zgleda kot bonbončki od Dress my craft. In rdeče bela kombinacija je rodila idejo tresočke, ki pošilja objem.

Tinine planike so pa v tem mesecu ljubezni malo zardele in se mi zdijo prav lušne.













 

 

 Obiščite še moje sostanovalke in si poglejte njihove rdeče inspiracije. 

 

Veana, Sonja, Majda, Hali, Valerija


 

  Voščilnico prijavljam:

Najlepši par galerija meseca aprila

 

Celotna poletna kolekcija 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komentarjev:

  1. Kako čudovita voščilnica. Všeč mi je, da si izdelala tresočko in dodala toliko detajlov. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo Janja, tako čarobno lepa je!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita, bogata tresočka. Rdeča barva planikam lepo pristoji. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Navdušena sem nad tvojo tresočko in vsemi drobcenimi detajli. Top kombinacija!
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši