torek, 6. april 2021

pomladna mavrica

 Današnje jutro smo se zbudili v belini, zato si jo pobarvajmo malo z vsemi barvami mavrice in okrasimo s pomladnim cvetjem. 

Poigrala sem se s prahci Lindys magical, ki jih imamam.  Pobarvala sem si ozadje. Nato pa sem si izrezala tulipane iz seta Tulipani iz Najlepšega para, jih pobarvala v enakih odtenkih. Nato sem še samo sestavila in moja pomladna mavrica je sestavljena. 






Dekleta v Craftalnici so nam pripravila krasen pomladno mavrični izziv. 

Izziv #282: POMLAD 

Scrapping4funChallenges  Challenge189 - Anything goes

Lil Patch of Crafty Friends Challenge  #155 Anything goes

A bit more time to craft challenge #137 - Anything goes 

 

 

7 komentarjev:

  1. This is so beautiful! Love your card! Great work!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti mavrični tulipani! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito pisana pomladna voščilnica. Krasno si "napacala" ozadje tulipanom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako domiselno si to naredila. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this cheerful card! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Joy CT
    JoyWilsonInk

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si se poigrala z mavričnimi tulipani. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. WoW, zelo lepa pomladna voščilnica :-)) Krasno si se znašla z mavrico rož.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši