ponedeljek, 1. marec 2021

oranžna kot buča

 Ta mesec smo se podale na mavrici malo naprej in se odele v oranžno. 

oranžna kot buča


May be a cartoon

 

Naj na vašem izdelku prevladuje oranžna.  

 

Ta mesec se nam je kot sponzor pridružila trgovina Rayher, kjer imajo veliko izbiro ustvarjalnih pripomočkov. Prispevali bodo nagrado za zmagovalko.   

 

Kot mešanica rumene in rdeče vzbuja prijetno, ustvarjalno, zabavno in poživljajoče vzdušje. Je žareča, svetleča topla barva ognja in sonca. Združuje pozitivne lastnosti, kot so veselje do življenja in vedrino. Stimulira tako telo, kot duševnost in posreduje prešernost, vitalnost, prijateljstvo, veselje, igrivost, čustvenost, sigurnost in toplino. V temi deluje rjavo v svetlem pa sladkobno. Dviga apetit, pospešuje prebavo, krepi pljuča, trebušno slinavko in vranico ter vzpodbuja delovanje srca.

Ni tako vsiljiva kot rdeča, a vseeno prijetna barva, ki pomaga premagovati utrujenost. Pozitivno vpliva na črnogledost, depresdijo in pomajnkanje motivacije. To je barva otrok in vseh, ki se počutijo mlade in vitalne. V budizmu pomeni oranžna najvišjo stopnjo človečkega razsvetljenja. V skladu s tem pomenom nosijo budistični menihi oranžna oblačila.

 



 

 

Pri meni sem malo obrisala prah iz te prekrasne šablonice od Sizzikxa, s pomočjo katere lahko izdelamo te prekrasne lisičke, ki se tako lepo odpirajo. 

Zelo sem uživala ob sestavljanaju tega para malih lisičk. Nastalo jih bo še nekaj saj so prav simpatična popestritev tudi kot dekoracija. V notranjosti imamo prostor za lepo sporočilo, mi bo razveselilo prejemnika. 




Na Pinterestu sem našla še eno lisičkino inspiracijo, ki sem jo mogla probat naredit. Sicer moja različica sliči malo na muco ali zajčka ali ... 

Karkoli je, izpade zelo lepo in sigurno bo dobila družbo.


Ker se bliža pomlad sem jo okrasila s cvetjem , ki sem ga izrezala iz Tininega kompleta za štikanje. Res mi je všeč ta komlet rezalnih šablon, saj je zelo uporaben.

Sedaj pa dragi moji papirčke in škarje v roke in veselo ustvarjan je. Razveselite nas s vojimi kreacijami in okrasite našo galerijo. 


Pokukajte na bloge mojih sostanovalk in se pustite inspirirati. 


ZvezdanaMajdaSonjaHali Valerija

 

Hvala da ste me obiskali. Se beremo kmalu. 

 



















4 komentarji:

  1. Kako čudovite lisičke. Zelo lepe oranžne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako simpatične lisičke! Voščilnica v takšni obliki res lahko nariše nasmeh na obraz prejemnika. Tudi tista druga, ki praviš, da je podobna muci ali zajčku, mi je zelo všeč. Super ideja. Krasno si ustvarjala v oranžni barvi. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ljubke so vse tvoje lisičke - ponavadi jih povezujem z jesenjo (morda zaradi oranžne barve??) a pri tebi prinašajo eno samo pomlad.
    Čudovite so - čudovit dan pa želim tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši