sreda, 13. januar 2021

My lady in white

 Ker je mesec januar lepo zasnežen, bel, seveda ne gre brez prelepih mističnih bitij. Mene je poplnoma očarala štampiljka in  od STUDIOLIGHT ( STAMPSL402 ),  ki si jo z lahkoto spremenim v veliko varjant. 

Prva moja, ki vam jo pokažem je snežena vila. Ovita v tančico bele barve, paus rožic embosiranih z belim prahcem in različnih snežink. Za podlago sem vzela papir, ki je za malo zamude prispel do mene od Marine iz Mavelu, ki je tudi sponzor meseca januarja v Veseli hiški, kjer imamo temo 

 

     BELA KOT SNEG

Slika lahko vsebuje: 1 oseba

 


 

 






 

 



 

 

Pa naj vas očara krasna belina, ki je

 pokrila našo naravo.





Ne pozabite si vzeti časa zase, se sprehajajte po prekrasni naravi.

 V Veseli hiški pa bomo vesela vašega obiska kjer se kljub vsej nori situaciji radi družimo in skupaj ustvarjamo. 


Prijavljam na izziv: 

Through the craft room door - challenge 12.01.

 

A bit more timo to craft - challenge #131 

 

Love to craft challenge blog #54 - janurary anything goes 

 

 Craftalnica - KARKOLI

 

Vesela hiška - Bela kot sneg

 

 razstava izdelkov pri marini Mavelu

 

 

 

 

13 komentarjev:

  1. Kako čudovita je tvoja bela dama :). Res paše k zasneženi pokrajini :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez besed sem ostala. Tvoja snežna vila je čudovita. In lepo dopolni fotografije zasnežene pokrajine. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna objava v celoti, vse tako lepo, kot mora biti. Prav imaš iskoristiti je treba naravno lepoto. Hvala, da svoje utrinke deliš z nami. Da o tvoji večplastni voščilnici v belem ne govorim. Očarala me je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastično snežno bilo si ustvarila! Hvala, ker si se pridružila CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je! Čisto nekaj posebnega. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je Janja, belina me je čisto očarala. Tale izziv je začaral tudi mene ali pa morda preobleka narave okrog nas ;-)
    Pošiljam velik objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker jo dodajaš v Craft-alnico, kjer sem tokratna gostja, Majda

      Izbriši
  7. Lovely card. Very pretty image. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Judy McKay DT TTCRD
    In Search of My Creative Side

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Janja tvoje ustvarjanje nima meja, ne v lepoti, ne v domišljiji. Ustvarila si prečudovito Snežno vilo, ki odseva leden mraz, a toplino tvojih ustvarjalnih rok. Upam, da bo dobila še kakšno "sestrico" v pomladnih dneh.... Objem na daljavo, Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauu čudovita, skrivnostna...z vsemi snežinkami. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je tvojabela vila. Že sama štampiljka je tako lepa in bogata, ti pa si jo še nadgradila z vsemi dodatki, snežinkami in cvetjem. Fantastično kakor vedno izpod tvojih rok. Hvala ti, da si z nami v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna je tvoja slika in bela vila :-)) Čudovita izdelava!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši