nedelja, 1. november 2020

Tresočka obesek

Lepo pozdravljeni. Mesec je spet minil, kot bi trenil in v Veseli hiški vas, kot gostiteljica izziva vabim, da skupaj z nami okrasite našo galerijo. Ustvarite lahko 

 KARKOLI. 


https://veselahiska.blogspot.com/2020/11/12-karkoli-november-2020.html.html?fbclid=IwAR0BruOpou94_P8lujnaGMlORuRS55aDQ4pjJjHsZG1STs1kQ4yt8YLGqDE

 

 

November je pri nas ustvarjalkah  že velikokrat zelo pranično obarvan. Tokrat je pri meni tudi tako. Tina me je s svojo novo kolekcijo zelo požgečkala. Takoj sem posvojila ta krasen Praznični obesek.  In še preden je prispel do mene, sem vedela, da ga bom spremenila v krasne tresočke. Ker pa za tresočko potrebuješ malo dimenzije, sem mogla izrezati kar nekaj teh okraskov in tako uspešno porabila precej ostankov papirja, ki se mi je valjal po šaktlah. Za vsask obesek sem uporabila vsaj 5 izrezov, pri nekaterih še več . V en obesek sem dala samo polnilo za tresočke , v druge pa sem dala tudi nekaj motivov, da so okraski malo bolj zaživeli. 

 


 







 



Takole pa so zgledali kupčki izrezanih okraskov, ki sem si jih pripravila za tresočke.
Včasih pride prav, da zjutraj ob kavi nimaš posebne inspiracije in vrtiš hroščka.😉
 
 


Oglasite se na blogih mojih sostanovalk in se pustite inspirirat. 

 

 
 
 
Sedaj pa veselo papirčke pod roke in se vidimo v Veseli hiški. 


Voščilnice prijavljam: - Zadeni novo kolekcijo.
                                   - Galerij mesec oktobra 
                                   - Through the crftroom door
                                  -


Hvala za obisk i se beremo kmalu. 



4 komentarji:

  1. Oooooo koliko čudovitih tresočk je nastalo pri tebi draga Janja. Ena lepša od druge, čisto sem navdušena!!!
    Tole tvojo idejo si ob priliki sposodim, dovoliš?
    Prijazen pozdravček ti pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, kako čudoviti obeski s fantastičnimi motivi in tresočimi elementi v sredini. Navdušena nad tvojo idejo in natančno izdelavo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, kako sem navdušena nad tvojimi tresočkami, tako zelo lepe so!!!

    OdgovoriIzbriši